داغ فشرده درمان جایگزینی برای دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

داغ فشرده درمان جایگزینی برای دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه است

من یک بیمار نارسایی کلیه هستم و سطح کراتینین من است تا 7.4، من می خواهم به دانستن دیالیز تنها گزینه برای من است؟ من در مورد داغ فشرده سازی درمانی شنیده می توانید آن را جایگزینی برای دیالیز؟

به رک و پوست کنده، دیالیز است تنها گزینه برای بیمار نارسایی کلیه نیست، حتی اگر آن را رایج ترین انتخاب است. و داغ فشرده درمان به عنوان یک درمان موثر برای نارسایی کلیه، می توان آن را درمان جایگزین برای دیالیز.

چرا بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 7.4 نیاز به دیالیز؟

در درمانگاه، کراتینین 7.4 متعلق به مرحله 5 بیماری کلیه، این آخرین مرحله بیماری کلیوی است. در این مرحله، سلول های کلیه به طور جدی آسیب دیده است، به طوری که کلیه نمی تواند عملکرد خوب، موجب یک سری از نشانه ها و عوارض، که زندگی بیمار را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار خواهد داد، حتی قرار دادن زندگی خود را به مخاطرات بزرگ است.

و دیالیز به عنوان یکی از جایگزینی کلیه می تواند کمک به بیمار بهتر زندگی می کنند توسط تسکین علائم.

چه درمان می تواند دیالیز برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین بالا جایگزین؟

همانطور که در بالا ذکر شد، دیالیز است تنها گزینه برای بیمار نارسایی کلیه است. در اینجا، من به شما یک درمان جایگزین دیالیز، که به عنوان داغ فشرده سازی درمانی شناخته شده معرفی، آن یک درمان موثر از نارسایی کلیه است. با کمک این درمان کلیه های آسیب دیده نه تنها می تواند به برخی از درجه تعمیر، اما همچنین می تواند از آسیب بیشتر محافظت می شود.

اگر شما علاقه مند در داغ فشرده سازی درمانی و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه توسط جایگزین برای دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: